دسته بندی

بررسی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

بررسی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

دسته: اخبار, کامپیوتر و لپ تاپ

بررسی

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

 

شرکت گیگابایت تقریبا هرساله یک محصول گیمینگ قدرند را روانه بازار میکند که در حال حاضر لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 جدیدترین محصول از این برند بوده است. جهت بررسی کامل لپتاپ میتوانید با وب سایت سرگرمیم تا انتها همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 مجهز به بسیار خوبی است که این موضوع سبب شده تا در ابتدای عرضه جهانی لپ تاپ شاهد بازخوردهای مثبت بسیاری از سوی گیمرها باشیم. رضایت بخش بودن روند فروش به دلیل سخت افزار قدرتمند و اصولی عاملی بود تا گیگابایت از همین ابتدا به دنبال ساخت نسخه جدیدی از سری G برود. نبود هیچ گونه محدودیت ی و سخت افزاری به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با یک گزینه کاملا جذاب سروکار داشته باشید.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

بسیاری از اشخاص براین باور هستند که هرچقدر قطعات بکارگیری شده در لپ تاپ جدیدتر باشد قدرت آن بالاتر خواهد بود. در پاسخ به این سوالات باید بدانید که کاملا در اشتباه هستید زیرا عدم سازگاری و نبود یک تونل مجهز برای ارتباط بین قطعات قطعا سبب مشکلات بسیاری خواهد شد. خوشبختانه لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 با بهرهمندی از یک روند توسعه کاملا اصولی توانسته امتیاز بالایی را در این زمینه کسب کند که با پایان معرفی لپ تاپ گیمینگ GIGABYTE G6 به سراغ بررسی و دیگر بخش های آواهیم رفت.

مزایا و معایب

  • معایب لپ تاپ گیگابایت G6: نسبتا گران + طراحی نازک ممکن است دراثر ضربه مشکل ساز شود
  • مزایای لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6: صفحه نمایش قدرتمند 165 هرتزی + کارت گرافیک RTX 4060 + طراحی بی عیب و نقص

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

تنها مورد از اصلی ترین ویژگی های برجسته این محصول را در بخش مزایا ذکر نمودیم. لازم به ذکر است بدانید که فارغ از سخت افزار ، شرکت گیگابایت در روند توسعه این محصول از فناوری های روز دنیا برای برد و دیگر بخش های همراه استفاده نموده است. شاید در نگاه اول تغییرات چندانی را در ظاهر به نسبت G5 مشاهده نکنید ولی باید بدانید که در قلب لپتاپ و بخش سخت افزار تغییرات چشمگیر بسیاری انجام شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

از اصلی ترین مشخصات لپ تاپ مخصوص بازی GIGABYTE G6 میتوان به سری 40 پردازنده گرافیکی اشاره داشت. شرکت GIGABYTE TECHNOLOGY اعلام کرده که محصول جدیدش نه تنها برای بازی بلکه برای دانشجویان و دانش آموزان نیز طراحی شده که براساس آن میتوانند اقدامات سنگین بسیاری را در لپتاپ سپری کنند. نسل قدرتمند پردازنده های اینتل که از سری 12 و 13 بوده به شما این امکان را میدهد تا با پردازش چشمگیر و بالایی مواجه باشید.

معمولا Intel® Core زمانی بکارگیری میشود که در کنار آن از پردازنده گرافیکی RTX استفاده شود. این موضوع سبب خواهد شد تا نه تنها از سرعت خوبی بهرهمند باشید بلکه بتوانید از نهایت قدرت کارت گرافیک استفاده کنید. کارت گرافیکی که در این محصول بکارگیری شده آر تی ایکس 4060 با 8 گیگابایت حافظه بوده که به شما امکان اجرای بازی های کامپیوتری با کیفیت 4K را خواهد بود. این موضوع بسته به صفحه نمایش نیز خواهد داشت که در ادامه اطلاعات بیشتری را از آن شرح میدهیم.

در بخش طراحی لپ تاپ گیگابایت G6 نسبت تصویر 16:10 بوده که یک صفحه نمایش قدرتمند با نرخ تازه سازی 165 هرتز برایتان درنظر گرفته شده است. این موضوع یکپارچه سازی بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت که بدون محدودیت میتوانید از نهایت کیفیت لذت ببرید. همانطور که از تصاویر لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 پیداست این محصول ترکیبی از چند ویژگی برجسته بوده که قصد دارد یر جدیدی را برای ساخت لپتاپ های جهانی رواج دهد.

 

استفاده از این لپتاپ نه تنها برای بازی بلکه برای ویرایش ویدیو، روتوش عکس، رندر قدرتمند نیز کارایی داشته است. با چنین ویژگی هایی میتوان این اطمینان را به شما داد که با خیال آسوده قادر به اجرای بازی های AAA خواهید بود. صفحه نمایش بزرگ ولی نازک که از نوع WUXGA بوده میتواند 3 درصد کیفیت بهتری را نسبت به نمایشگرهای 15.6 اینچی ارائه دهد. صفحه نمایش بزرگ و فضای کاری بهتر قطعا روی تجربه جدید تثایر بسزایی خواهد داشت که نباید نرخ تازه سازی صفحه نمایش را نیز فراموش کنید. جهت بررسی دیگر ویژگی های لپ تاپ مخصوص بازی گیگابایت G6 با ما همراه باشید.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6

در این بخش به اطلاعات تکمیلی سخت افزار خواهیم پرداخت.

پرازنده ی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 همانطور که گفته شد از مدل اینتل بوده که قطعه اصلی آن در این زمینه با بهره گیری از یک پردازنده با سرعت 4.9 گیگاهرتز توسعه یافته است. نسل i7 موجود در این محصول میتواند سرعت و راندمان بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد که محدودیتی روی سرعت نرم افزارهای رندر و گرافیکی نخواهید داشت. این موضوع عاملی بود تا قیمت لپ تاپ مخصوص بازی گیگابایت G6 نسبتا افزایش یابد.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 همانطور که گفته شد از نوع NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 8GB GDDR6 بوده که این قطعه مجهز به فناوری مقیاس DLSS بوده است. پشتیبانی DLSS 3 از میتواند فریم بندی های بهتری را نسبت به نسخه های قبلی در اختیار شما قرار دهد. در کنار این ویژگی از سیستم خنک کننده WINDFORCE نیز استفاده شده است که با وجود 2 فن بزرگ مشکلی بابت اتلاف انرژی و گرما نخواهید داشت. مدیریت داده با وجود چنین ویژگی هایی بهتر خواهد شد.

در این زمینه اطلاعات دقیقی به ثبت نرسیده ولی با توجه به ویژگی های ذکر شده میتوان گفت که وبکم 720 برای این محصول درنظر گرفته شده است.

 

این محصول در 31 آگوست 2023 روانه بازارهای جهانی شد که در همان ابتدا توانست فروش بسیار خوبی را برای گیگابایت به همراه داشته باشد.

پیشنهاد میشه حتما ببینید

پیشنهاد سر دبیر

  • دانلود مستند تعمیرگاه ریچارد هموند Richard Hammond’s Workshop 2021 WEB-DL

    دانلود مستند تعمیرگاه ریچارد هموند Richard Hammond’s Workshop 2021 WEB-DL

  • دانلود رایگان فیلم هندی شکار با دوبله فارسی Hunt 2023 WEB-DL

    دانلود رایگان فیلم هندی شکار با دوبله فارسی Hunt 2023 WEB-DL

  • دانلود Gods of Rome 1.9.7a – بازی اکشن خارق العاده “خدایان روم” اندروید

    دانلود Gods of Rome 1.9.7a – بازی اکشن خارق العاده “خدایان روم” اندروید

  • دانلود مستند برادران تنی Brothers in Blood: The Lions of Sabi Sand 2015

    دانلود مستند برادران تنی Brothers in Blood: The Lions of Sabi Sand 2015

  • دانلود فیلم ترسناک نفریوس با دوبله فارسی Nefarious 2023 WEB-DL

    دانلود فیلم ترسناک نفریوس با دوبله فارسی Nefarious 2023 WEB-DL

  • بازی شوالیه‌شجاع _ Once Upon a Tower

    بازی شوالیه‌شجاع _ Once Upon a Tower

  • لبخند کمرنگ فوق ستاره ورزش ایران: حالا پاریس

    لبخند کمرنگ فوق ستاره ورزش ایران: حالا پاریس

  • دانلود رایگان فیلم مردان سفید نمی توانند بپرند White Men Can’t Jump 2023

    دانلود رایگان فیلم مردان سفید نمی توانند بپرند White Men Can’t Jump 2023

  • دانلود بازی تخته گچی TakhteGachi 1.2 حدس نقاشی گروهی برای اندروید

    دانلود بازی تخته گچی TakhteGachi 1.2 حدس نقاشی گروهی برای اندروید

  • دانلود فیلم جن گیری کارمن فاریاس The Exorcism of Carmen Farias 2021

    دانلود فیلم جن گیری کارمن فاریاس The Exorcism of Carmen Farias 2021

  • دانلود رایگان فیلم کره ای جنتلمن با زیرنویس فارسی Gentleman 2022

    دانلود رایگان فیلم کره ای جنتلمن با زیرنویس فارسی Gentleman 2022

  • بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

    بیوگرافی سپند امیرسلیمانی