دسته بندی

حذف تبلیغات شیائومی

حذف تبلیغات شیائومی

دسته: آموزش, اخبار

حذف تبلیغات شیائومی؛ چرا و چگونه؟

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

حذف تبلیغات شیائومی

 

اگر از کاربران   هستید، ممکن است متوجه شده باشید که دستگاه شما مملو از تبلیغات و توصیه هایی است که در مکان های مختلف مانند برنامه های سیستم، تنظیمات، مرورگر، ، صفحه اصلی و موارد دیگر ظاهر می شوند.امروز در این مقاله نکاتی برای حذف تبلیغات شیائومی را به شما خواهیم آموخت.

این تبلیغات می توانند آزاردهنده و مزاحم باشند، به خصوص زمانی که با تجربه کاربری و حریم خصوصی شما تداخل داشته باشند. شاید تعجب کنید که چرا گوشی های شیائومی تبلیغات دارند و دوست داشته باشید بدانید چگونه آنها را از دستگاه خود حذف کنید. در این مقاله، دلایل استراتژی تبلیغات شیائومی را توضیح می‌دهیم و نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه غیرفعال کردن یا حذف تبلیغات گوشی های شیائومی ارائه می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با سرگرمیم همراه باشید.

MSA مخفف MIUI System Ads است و سرویسی است که تبلیغات را در برنامه های پیش فرض MIUI ارائه می‌دهد. برنامه MSA سرویس اصلی است که تبلیغات را در برنامه‌ها و تنظیمات پیش‌فرض MIUI ارائه می‌کند. MIUI پوسته سفارشی است که روی گوشی های پوکو و شیائومی اجرا می شود. برنامه MSA داده‌های استفاده و عادت‌های شما را جمع‌آوری می‌کند و تبلیغات و توصیه‌های شخصی‌شده را در مکان‌های مختلف به شما نشان می‌دهد، مانند برنامه امنیتی، مدیریت فایل، پاک‌کننده و غیره. این تبلیغات می‌توانند آزاردهنده و مزاحم باشند، به‌ویژه زمانی که با تجربه کاربری شما تداخل داشته باشند. حریم خصوصی. برای غیرفعال کردن برنامه MSA، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

حذف تبلیغات با MSA شیائومی

به Settings > Passwords & Security > Authorization & Revocation بروید.

MSA را پیدا کنید و آن را خاموش کنید. چند ثانیه صبر کنید و سپس با زدن Revoke تایید کنید. همچنین ممکن است لازم باشد گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند. این باید بیشتر تبلیغاتی را که توسط برنامه MSA در تلفن Poco شما ارائه می شود غیرفعال کند.

برای حذف تبلیغات از صفحه قفل گوشی شیائومی خود، می‌توانید کاروسل والپیپر را خاموش کنید. کاروسل قابلیتی است که های مختلف وبلاگ را برای خواندن در صفحه قفل شما نمایش می‌دهد. می‌توانید با ضربه زدن روی نماد کاروسل تصویر زمینه در گوشه سمت چپ پایین صفحه قفل، سپس روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس تنظیمات بیشتر را انتخاب کنید و در نهایت کلید کاروسل تصویر زمینه را خاموش کنید.

حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

تبلیغات می تواند آزاردهنده و باعث حواس پرتی باشد، به خصوص زمانی که می خواهید از آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید. خوشبختانه، یک راه ساده برای غیرفعال کردن تبلیغات در برنامه شیائومی وجود دارد. در اینجا مراحلی وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید:

حذف تبلیغات شیائومی در موزیک

  • برنامه یقی شیائومی را باز کنید و روی نماد منو در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید.
  • روی Settings ضربه بزنید و سپس روی Advanced Settings ضربه بزنید.
  • به پایین بروید و نمایش تبلیغات، نمایش توصیه‌های آنلاین هنگام راه‌اندازی و توصیه‌های شخصی‌شده را خاموش کنید.

برای حذف تبلیغات از مرورگر شیائومی خود، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه Mi Browser را باز کنید و به تب Profile در سمت راست پایین بروید.
  • در برگه نمایه، با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده (⚙️) در گوشه بالا سمت راست به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  • به قسمت Advanced رفته و گزینه ای به نام Top sites order را پیدا کنید.
  • به منوی تنظیمات برگردید و Privacy & Security را انتخاب کنید و سرویس‌های شخصی‌شده را خاموش کنید.
  • به منوی تنظیمات برگردید و Notifications & status bar را انتخاب کنید. نمایش در صفحه قفل و نمایش نمادهای اعلان را خاموش کنید.

حذف تبلیغات گوگل در گوشی شیائومی

با این کار اکثر تبلیغات و توصیه هایی که در مرورگر شیائومی شما ظاهر می شوند را غیرفعال می‌کند.

برای حذف تبلیغات از تمام بخش‌های گوشی شیائومی خود، باید چندین مرحله را دنبال کنید که شامل غیرفعال کرددمات و تنظیمات مختلفی است که تبلیغات و توصیه‌ها را ارائه می‌دهند. بالاتر برخی از راه‌های رفع تبلیغات در تلفن‌های شیائومی را توضیح داده‌ایم، مانند غیرفعال کردن برنامه MSA، توصیه‌های  تبلیغات در مرورگر Mi و تبلیغات در موزیک.

علاوه بر این مراحل، ممکن است بخواهید موارد زیر را نیز انجام دهید:

1.

هنگامی که فایل منیجر را باز می‌کنید یا پوشه های خود را مرور می‌کنید، ممکن است تبلیغات و پیشنهاداتی را نشان دهد. برای غیرفعال کردن آنها، برنامه File Manager را باز کنید و روی نماد Menu در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید. روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس روی About ضربه بزنید. توصیه ها را خاموش کنید.

حذف تبلیغات file manager شیائومی

2.

دانلودها برنامه پیش‌فرضی است که به شما امکان می‌دهد فایل‌های دانلود شده خود را در تلفن شیائومی خود مدیریت کنید. هنگامی که آن را باز می‌کنید یا دانلودهای خود را مشاهده می‌کنید، ممکن است تبلیغات و پیشنهاداتی را نشان دهد. برای غیرفعال کردن آنها، برنامه Downloads را باز کنید و روی نماد Menu در گوشه سمت راست بالای برنامه ضربه بزنید. روی تنظیمات ضربه بزنید و سپس نمایش محتوای توصیه شده را خاموش کنید.

3.

ممکن است هنگام باز کردن یا مرور تم‌ها، تبلیغات و پیشنهاداتی را نشان دهد. برای غیرفعال کردن آنها، برنامه Themes را باز کنید و روی نماد نمایه در سمت راست پایین برنامه ضربه بزنید. روی Settings ضربه بزنید و سپس Recommendations را خاموش کنید.

حذف تبلیغات theme شیائومی

اینها برخی از راه‌های حذف تبلیغات از تمام بخش‌های گوشی شیائومی شما هستند. همچنین می‌توانید با دنبال کردن مراحل مشابه، تبلیغات را در سایر برنامه‌ها مانند Cleaner، Security Scan، App Vault و … غیرفعال کنید.

برای حذف تبلیغات از تمام بخش‌های گوشی شیائومی خود، باید به خوبی با تنظیمات گوشی خود آشنا باشید. در ادامه تصاویر مربوط به حذف تبلیغات از Cleaner گوشی را مشاهده می‌کنید. در انتها نیز روشی غیرتوصیه شده را برای حذف انواع تبلیغات در گوشی شیائومی به شما ارائه خواهیم کرد.

حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

 که ما توصیه نمی کنیم!

در بالا مواردی را مطرح کردیم ولی شما می‌توانید یک کاستوم رام روی گوشی شیائومی خود نصب کنید تا تبلیغات را حذف کنید و از یک تجربه متفاوت اندروید لذت ببرید. کاستوم رام نسخه اصلاح شده اندروید است که می تواند ظاهر گوشی شما را تغییر دهد و همچنین ویژگی ها و به روز رسانی های جدیدی را اضافه کند. با این حال، نصب کاستوم رام فرآیند ساده ای نیست و خطراتی مانند از دست دادن گارانتی، داده ها یا حتی بریک شدن گوشی شما را به همراه دارد و ما این مورد را توصیه نمی کنیم.

؟

اگر شما یکی از میلیون‌ها کاربر شیائومی هستید که از تبلیغات مزاحم و بیش از حد روی دستگاه خود ناامید شده‌اند، پس، تنها نیستید. به دلیل قیمت‌های پایین و مشخصات بالا شناخته می‌شوند، اما یک نکته هم دارند: آن‌ها مملو از تبلیغات و توصیه‌هایی هستند که بر اساس داده‌های شخصی و عادت‌های استفاده شما هستند. این تبلیغات نه تنها بر تجربه کاربری و حریم خصوصی شما تأثیر می‌گذارد، بلکه باتری، فضای ذخیره سازی و پهنای باند شما را نیز مصرف می‌کند.

گوشی های شیائومی تبلیغات دارند زیرا این شرکت از مدل کسب و کار متفاوتی نسبت به اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند پیروی می‌کند. شیائومی ادعا می‌کند که یک شرکت ی است که سخت افزار می فروشد، نه یک شرکت سخت افزاری که خدمات اینترنتی می فروشد. این بدان معناست که شیائومی بیشترین سود خود را از خدمات اینترنتی خود مانند MIUI، Mi Pay، Mi Video، Mi Music و غیره به دست می‌آورد.

پیشنهاد میشه حتما ببینید

پیشنهاد سر دبیر

  • فرمول ویژه پرسپولیس برای مهار رونالدو

    فرمول ویژه پرسپولیس برای مهار رونالدو

  • استقلال از پرسپولیس درباره عدم رعایت سقف بودجه شکایت می کند

    استقلال از پرسپولیس درباره عدم رعایت سقف بودجه شکایت می کند

  • دانلود سریال پادشاه تلویزیون با زیرنویس فارسی The King of TV 2022-2023

    دانلود سریال پادشاه تلویزیون با زیرنویس فارسی The King of TV 2022-2023

  • فیلم هندی گونتور کارام  Guntur Kaaram 2024+زیرنویس فارسی

    فیلم هندی گونتور کارام Guntur Kaaram 2024+زیرنویس فارسی

  • دانلود رایگان فیلم ترسناک جن گیر با زیرنویس فارسی The Exorcist 1973

    دانلود رایگان فیلم ترسناک جن گیر با زیرنویس فارسی The Exorcist 1973

  • دانلود رایگان فیلم پیمان با دوبله فارسی The Covenant 2023 WEB-DL

    دانلود رایگان فیلم پیمان با دوبله فارسی The Covenant 2023 WEB-DL

  • دانلود فیلم پسران کیتی الدر با زیرنویس فارسی The Sons of Katie Elder 1965

    دانلود فیلم پسران کیتی الدر با زیرنویس فارسی The Sons of Katie Elder 1965

  • بهترین بازی های آفلاین 2023 کامپیوتر و کنسول را بشناسید

    بهترین بازی های آفلاین 2023 کامپیوتر و کنسول را بشناسید

  • دانلود رایگان فیلم 57 ثانیه با زیرنویس فارسی Download 57 Seconds 2023

    دانلود رایگان فیلم 57 ثانیه با زیرنویس فارسی Download 57 Seconds 2023

  • War Robots 9.4.1 – بازی اکشن-شوتر چندنفره وار روبوتز-نبرد روبات‌ها اندروید!

    War Robots 9.4.1 – بازی اکشن-شوتر چندنفره وار روبوتز-نبرد روبات‌ها اندروید!

  • دانلود رایگان سریال سگدونی با زیرنویس فارسی Reservation Dogs 2021-2023

    دانلود رایگان سریال سگدونی با زیرنویس فارسی Reservation Dogs 2021-2023

  • دانلود رایگان فیلم سینمایی رحمت با زیرنویس فارسی Mercy 2023 WEB-DL

    دانلود رایگان فیلم سینمایی رحمت با زیرنویس فارسی Mercy 2023 WEB-DL